Selecteer een pagina

 Altijd laagste prijsgarantie
  Veilig kopen: Lid NPMB

7-dagen-open-bl Showroom 7 dagen p/w open
gratis-bl Snelle (gratis*) levering

Welke piano of vleugel?

Assortiment

Vertrouwd kopen

  • Laagste prijsgarantie
  • Lid van NPMB
  • Erkend SBB leerbedrijf
  • Yamaha Premium Dealer
  • Blüthner Importeur Benelux
  • Inruil is mogelijk
  • Tot 10 jaar garantie aan huis
  • Zeer groot assortiment
  • Degelijk en uitgebreid advies
  • Internationale service
  • Maatwerk oplossingen
  • 7 dagen per week open
  • Keurmerken

    logo-npmblog0-webshopkeurmerk

    Betaalmethoden

    Pianometropool-betalen
    Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

    Ja, onze prijzen zijn allemaal inclusief 21% BTW.

    Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen krijg?

    U krijgt onze digitale piano’s geleverd door firma Griffioen Transport in Bodegraven. Griffioen neemt zelf contact met u op om een leveringsafspraak te maken.
    Wilt u vooraf weten of uw bestelling voorradig is? Neem gerust telefonisch contact met ons op.

    Hoe kan ik Pianometropool bereiken?

    U kunt Pianometropool bellen op 070-4159800 of mailen via info@pianometropool.nl

    Hoe kan ik een artikel bestellen dat niet op de site voorkomt?

    Neemt u telefonisch contact op met Pianometropool op nummer 070-4159800 of informeer via info@pianometropool.nl

    Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

    Voor leveringen via een pakketdienst gelden per product of productgroep vaste tarieven. Deze tarieven worden vermeld zodra u een artikel in de winkelwagen plaatst.

    Wat is het rekeningnummer van Pianometropool B.V?

    Het rekeningnummer van Pianometropool BV is NL39ABNA0439245346 (ABN AMRO)

    Wanneer wordt de bestelling bezorgd?

    DPD pakketservice stuurt u een e-mail met daarin een verwachte aankomsttijd. Grote pakketten die niet via de pakketdienst kunnen worden geleverd gaan via Griffioen Transport te Bodegraven. Griffioen maakt persoonlijk met u een afspraak voor levering.

    Kan ik iets online bestellen en dan ophalen in de winkel?

    Ja dit is geen probleem. U kunt de optie kiezen: ‘Afrekenen en ophalen in de winkel’ in het betaalmenu.

    Ik heb een technische vraag over een product. Aan wie stel ik deze?

    Een technische vraag wordt het beste beantwoord door de productspecialisten op de desbetreffende afdeling. Tijdens onze winkeltijden kunt u deze bereiken via 070-4159800

    Versturen jullie ook naar landen buiten de EU?

    Het verzenden naar landen buiten de EU is helaas niet mogelijk.

    Wat te doen als de levering beschadigd is?

    In dat geval dient u de levering te weigeren bij de pakketdienst. Controleert u svp de zending op beschadigingen, gebreken en voltallige inhoud. Mocht u pas op een later tijdstip enig mankement vaststellen, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met Pianometropool.

    Waar kan ik de algemene leveringsvoorwaarden vinden?

    U vindt de algemene voorwaarden onder de knop Voorwaarden.

    Waar kan ik de privacy statement vinden?

    U vindt de algemene voorwaarden onder de knop Privacy Statement.

    Krijg ik een bevestiging van de door mij bestelde producten?

    U ontvangt enige minuten na het plaatsen van uw bestelling een email met een bevestiging van het door u bestelde artikel.

    Hoe kan ik een artikel retourneren en wat zijn hiervoor de kosten?

    U heeft het recht om uw artikelen binnen 14 dagen in de (indien redelijkerwijs mogelijk) oorspronkelijke verpakking en onbeschadigd aan ons te retourneren. U ontvangt dan binnen 14 dagen uw volledige aankoopbedrag inclusief de door u betaalde verzendkosten retour. Let op dat de kosten voor het retourneren niet worden vergoed. Deze zijn voor uw rekening.
    Let op dat artikelen zoals recorders met ingebouwde microfoons of losse microfoons en accessoires omwille hygienische redenen niet kunnen worden teruggenomen.

    Hoe gaan jullie om met klachten?

    Wij doen er alles aan om u een zo prettig mogelijke (online) winkelervaring te garanderen.
    Mocht er onverhoopt iets misgaan of heeft u vragen of klachten?
    Stuurt u dan een email naar: info@pianometropool.nl en vermeld daarbij indien mogelijk uw ordernummer (bijv. pm-2133)
    Wij proberen uw email altijd binnen 24 uur te beantwoorden. Voor dringende zaken die niet kunnen wachten neemt u vanzelfsprekend telefonisch contact met ons op via: 070-4159800
    U geniet als consument bescherming van onze partner Stichting Webshop Keurmerk. U kunt dan ook te allen tijde contact opnemen met de geschillencommissie. U vindt deze op http://keurmerk.info/